Dear Readers

Friday 3 February 2017

IM BACK!!

Dah 2017 since saya tinggalkan dunia blog pada tahun 2015. it nice to see u again, i mean my blog and terkejut jugak sebab ada a few visitors yang masih aktif bukak blog nie and more suprised ada visitor from US. OMG. rasa x percaya. i stop writing a loooooongggg time ago because i further my study. after my diploma now i continue my degree. life is so hard and its getting harder day by day. degree life mencabar gila. x tau nak explain macam mana. tp dah habis dah sem dua untuk first year. alhamdulillah! banyak benda nak cerita tapi rasanya tak terluah semua kat sini. terima kasih sebab masih sudi bukak blog saya. rasanya cerita yang saya tulis takkan ada sambungan. saya mintak maaf dan ampun sesangat. saya jarang bukak blog saya. SANGAT JARANG ACTUALLY. so maybe saya akan gunakan blog nie untuk ceritakan kisah hidup saya. :-)

No comments:

Post a Comment